Ścieżka Sprzedaży w aplikacji Agent Arrant 2.0!
Z przyjemnością przypominamy, że od kilku miesięcy nasi Partnerzy mają dostęp do aplikacji Agent Arrant 2.0, do której systematycznie dodajemy nowe funkcjonalności. Aplikacja ma za zadanie posłużyć naszym Partnerom jako wirtualne biuro, w którym zgromadzone są narzędzia oraz dokumenty niezbędne do codziennej pracy. Jedną z funkcjonalności aplikacji jest utworzona specjalnie dla naszych Agentów Ścieżka Sprzedaży, która przygotowana została z uwzględnieniem wszelkich wytycznych nowej ustawy o dystrybucji ubezpieczeń i krok po kroku pomaga w prawidłowym przejściu drogi od wejścia klienta do biura po zakup polisy. Krótko mówiąc korzystanie ze Ścieżki Sprzedaży umożliwia prawidłowe wykonanie OBOWIĄZKOWEJ Analizy Potrzeb Klienta (APK). W tej części aplikacji zgromadzone są również wszelkie dokumenty, które Agent musi przedstawić klientowi tj. zgody, pełnomocnictwa i upoważnienia. Ścieżka sprzedaży została stworzona po to, aby ułatwić naszym Partnerom pracę wspierając tym samym rozwój biznesu niezależnie od wprowadzanych zmian prawnych. Wraz z dniem 01.10.2018r. udostępniona została pełna Ścieżka Sprzedaży. Na ścieżkę składają się 4 kroki, które Agent musi przejść wraz z klientem, aby dokonać prawidłowej analizy potrzeb prowadzącej do sprzedaży polisy ubezpieczeniowej w 100% zgodnie z wymogami ustawy.
Równie ważną wytyczną nowej ustawy jest przyjmowanie reklamacji przez agentów zarówno dotyczących ochrony ubezpieczeniowej jak i obsługi. Pragniemy aby również ten proces nie sprawiał Państwu problemów dlatego też już w dniu jutrzejszym udostępniona zostanie nowa funkcjonalność – REKLAMACJE, która w prosty sposób pomaga w procesie przyjmowania oraz rozpatrywania zgłoszonych reklamacji.
Najnowsze komentarze